VINTERVILA.

Nej, någon riktig vila har dom inte haft. Men lite jullov under helgerna.
Men nu är det dags att börja skolan igen.
Alla hästarna har ju blivit 1 år äldre på Nyårsdagen.
VIZZLA = 8 år, LATTE = 7 år, INDIRA = 5 år, PIPPI och TURE = 4 år.
 
Ikväll har vi haft ett planeringsmöte med Ylvas tränare. Han bjöd på en fantastisk kinesisk middag. MUMS vad gott!
Ja, man kan inte bara träna och träna. Man måste sitta ner och prata ibland också.
 
Mycket spännande planer på gång inför 2016.
 
De äldre hästarna ska få mer mat och mycket träning. Så dom får bättre kondis och smidighet inför kommande hoppsäsong. Den börjar inte förrän i mars.
PIPPI och INDIRA ska hopptränas och ridas mer. Planen för PIPPI är att visa henne på Kvaliteten i höst.
 
Idag tränade jag INDIRA så här. Men jag hade tänkt longera henne ordentligt. Men ridhuset var fullt med andra ryttare. Så jag fick jobba med kontakt och kommunikation istället.
I morgon kommer en tränare till mig och hjälper mig med INDIRA.
Det ska bli kul.
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0