TRANSPORT-PROBLEM!

Jag har problem! Inte med hästen utan med transporten!!!!!!
Först upptäckte jag att det växte SVAMPAR på utsidan av bakluckan!  
Jag tog bort dom och tänkte inte mer på det.........

I lördags när vi skulle lasta Vizzla, krånglade hon ju.
Kanske kände hon att luckan var mjuk att gå på?

Efter den cirkusen så upptäckte jag att luckan var genomrutten!
Kolla bilden:

Här har hon nästan trampat igenom baklemmen.......
USCH! Hemska tanke.
Nu ska detta repareras.....
Jag har ringt försäljaren. HUR KAN EN TRANSPORT, ÅRSMODELL 2002, VARA GENOMRUTTEN 2009???????
DETTA ÄR BAKLEMMEN. HUR SER GOLVET UT?

Han sa, att det tar nog 2 månader att få tag på en ny baklem. Den kommer att kosta ca 5000:-!
Jävla, franska skitvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0