VILDA ELLIOT!

Idag skulle hästarna gå i en annan hage. Där dom kan springa lite mer. Jag ledde Elliot ihop med hans mamma Dixie. Men jag kom inte ens 100m innan Elliot blev alldeles uppspelt. Dixie taktade ivrigt, han stod på bakbenen och slog med frambenen. Han skuttade och hoppade och rusade iväg. Med risk för att man kommer i vägen för väldigt glada bakben.....
Nej, jag fick vända och ställa Dixie i stallet igen. Så gick jag med bara Elliot. Det gick, men det var inte helt lätt.
Sedan var jag rädd att han skulle riva staketet, när han blev ensam i hagen. Men som tur är har han respekt för Eltråden.
Han bet nämligen i den när han var nyfödd.
Så fick jag dit dom andra 2 hästarna. Så var alla glada och nöjda. Men jag var alldeles slut. Om några timmar ska dom hem igen.........


Här står han o vilar i solen. Inte kan man tro att han kan vara en sån vilde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0