GOTLANDS - SEMESTER.

Nu har jag äntligen bestämt mig!!!!!!  Som jag har velat fram o tillbaka. Jag har verkligen försökt att få tag på bete åt stona. Så jag kunde få semester i år. Förra året var jag ju fölvakt  hela sommaren. Jag skulle verkligen behöva komma hemifrån i år. Men jag vågar inte lämna hästarna på Gudö.
Så nu har jag bokat Gotlandsbiljett  MED  HÄSTTRANSPORT!
Så jag packar in stona i transporten och tar med dom till Gotland. Det ska bli underbart att komma dit. Idag har jag också fått tag på bonden som jag lånar bete av. Det gick bra att låna i år igen. HURRA!
Nu ska bara lastningen och resan gå bra.............
Den 3:e Juli sticker vi.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha hästar är väl bara ett uns större än en Hoffe så det blir nog jättebra på semestern!



KRAM

2009-06-19 @ 08:00:05
URL: http://www.tva-gardvarare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0