TISDAG

I dag när jag kom till hingsthagen låg alla och sov djupt.  Utom Elliot som höll vakt. Han kom genast fram till mig och var mycket kelig. Han är så rar.
Igår släppte jag stona i en ny hage. Oj, vad dom sprang. Dom älskar att komma till nya hagar. Då rusar dom omkring som galningar.  I en kvart ungefär, innan dom kan komma till ro och äta. Jag måste göra en ny hage innan helgen.

I lördags hoppade Ylva med Vienna igen. 2 starter i 1 m. Hon hopppade felfritt bägge gångerna och har därmed KVALAT till SEMIFINALEN I BREEDERS!
Jag är en stolt och lycklig hästägare.

Visst är hon härlig vår häst? Älskade Vienna, gör alltid sitt bästa.


Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Gud vad duktiga dem är!! Önskar er all lycka Och hoppas att det går jätte bra framöver också!!!

Kramar Sabina

2009-06-11 @ 15:08:10
URL: http://www.sabina.cybersite.se
Postat av: Ylva

haha vilka fina bilder ;)

Älskar att läs din blogg mamma, du skriver bra!

Fortsätt så!! Massa pussar

2009-06-16 @ 23:14:07
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0