LÖSHOPPNING IGEN!

Idag åkte vi till Jursta igen. Benny (min underbara man) hjälpte mig med lastning. Av och på transporten. Jag försökte lära Elliot att gå på själv, när jag står utanför.......Det var ingen bra idé tyckte han. Matte går först, så följer jag, from som ett lamm. Det är väl inget att tjafsa om. Så kom vi dit. Han fick ett ljudligt mottagande av alla polarna i boxarna. Tänk, jag reagerade inte, förrän de andra på gården sa: "Oj, vad glada dom blev när han kom!" Dom måste ha haft en underbar sommar. Han kom in i ridhuset , glad och full av förväntan. Han visste precis vad som väntade. Med glada skutt tog han sig över hindren. När dom breddade till en liten oxer. Så stannade han. "Den bommen var inte där igår!" Men efter lite övertalning, hoppade han fint igen. Tyvärr kan jag inte visa några fina hoppbilder, kameran strulade. Nu är det 3 gånger kvar på kursen. Jag hoppas att Vizzla kan vara med. Så hon också får prova på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0