SKO-LETNING.

Nu har jag finkammat hela hagen på jakt efter tappskon. Inget fynd.
Den andra skon sitter också löst. Men så hårt att jag inte kan få av den, hm.
Jag hade hoppats att den skulle lossna när jag longerade. Men, Nehej då!

Jag longerade alla hästarna istället. Det är roligare.
Dom skötte sig så bra.
Lite busiga var två-åringarna. Man glömmer lätt bort hur unga dom är.

Men det märks. För dom hade liksom bromsolja i maskineriet.
Jag nöjde mig med några övergångar trav - galopp - trav och slutade efter ett par varv åt varje håll.

Bara att lämna "Tant-hästarna" och följa med matte på nya äventyr ska belönas.
Nu är äppletiden här. Mums säger hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0