TJOHO!

TJOHO, det kanske löser sig!
Jag har ju lite bekymmer. Vad jag gör av 4 hästar i vinter när jag bara har 3 boxar?

Jag åkte och hälsade på min kompis "Tette". Dom höll på att bygga en lösdrift till sina 2,  2-åringar.
Skulle man kunna få plats där mån tro?
Jo, det skulle nog gå att ordna........
HOPPAS! HOPPAS!

Så skönt det känns att ha någon utväg.
Vi får väl se i oktober när hon tar hem sina,  om ELLIOT kan vara med.


TJABO och TOBBE. En Quarter och en Paint.
Som kanske blir Elliots kompisar i vinter.

Dessutom sa Tette,  att jag fick låna deras volt så ofta jag ville.
HURRA!
Vi planerar att köra in våra unghästar i vinter.
Dessutom ska vi på Jurstas unghästkurs.
Åh, vad kul att planera hästarnas utbildning.

Kanske en start i Westerntävling, nu i höst?
Istället för den jag inte kom iväg på i våras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt, då löser det sig nog iaf med hästarna!!...

Philip fick krama mig lite förut, det kändes bra efter vårt samtal.. Skönt att jag har honom och du har pappa ;)



Jag tror att bästa stället att hitta recensioner på om kameror verkligen är bra är på http://www.prisjakt.nu/ där folk skriver in egna åsikter osv. Inte på alla grejer men det flesta tekniska så kan ju vara värt att ge det en chans.



Nog för att min Canon Ixus är lite trög nu ibland men tacka vet jag grejer som håller, den kameran är nog närmre 5 år gammal nu! :)

2010-08-15 @ 22:53:16
Postat av: Sabina

Jag hoppas det löser sig för er. Jag hade gärna ställt upp, men jag har ju tyvärr också fullt i stallet.



Och det låter ju jätte spännande att ni kanske ska köra in unghästarna. Har liote funderingar på att göra det med Tigers bebis. När hon blir lite äldre förstås. :-)

Lycka till!



Kram på er

2010-08-22 @ 14:13:22
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0