BROMSAR.

Jag lider med mina hästar. Särskilt VIZZLA har klasar av bromsar som suger blod från henne. I morgon bitti hämtar jag hem dom från betet.  För Hovslagaren kommer. Så får dom stå hemma o vila några timmar.

Jag vill att verkningen ska gå plättlätt.
Nu ska dom väl inte ha så mycket kraft att protestera med, hopppas jag.
Sedan ska jag lasta bägge två i transporten och köra dom till Jursta.

Sedan ska jag få besked om Dixie är dräktig??????
OM HON ÄR DET, så hämtar jag henne från Askö stuteri i morgon.
HOPPAS!  HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hej!

Vilka fina hästar du har!

Här är det så otroligt mkt broms och knott att alla mina hästar står inne på dagarna, mellan 11 och 5. Sen får dem gå ut igen. Tyvärr vågar jag inte ha hingstarna ut på nätterna så dem sover alltid inne. Men dem hinner ju ialla fall var ute många timmar var dag. Så det är nog inte så synd om dem.

Jag har bett min lillebrors flckvän om hjälp så hon har lovat att fota mig när jag rider någon dag. Så får ni äntligen se lite bilder på när jag rider.

Nu till dem tråkig nyheterna:

Tiger är inte Dräktig. Och Business är skadad så jag har fått byta hingst. Den nya hingsten heter Cartier vd Heffinck 1148 och står också på Eklunda.

Jag hoppas att dina ston blir dräktiga!! Jag håller tummarna för er!!!

Kram / Sabina

2010-07-19 @ 12:36:34
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0