NY HAGE.

Att det ska va så jobbigt att sätta hage......
Idag var nog den värsta pärsen någonsin.
Först är det förskräckligt hett. Sedan hugger bromsarna in på mina ben.

Sedan råkade jag trampa i ett JORDGETINGBO!
4 otäcka stick fick jag.
Då gav jag nästan upp.

Men vad gör man inte för sina kära djur.....
Fortasatte slita med stolpar och tråd.
Slog ner brännässlor med lien. Brände mig ändå överallt på benen.
Sen skulle jag bara flytta på en torr gammal gren, så inte någon klumpig häst fastnar i grenen.
Vad händer då???????
Jo, jag retar upp ett nytt bo med jordgetingar!
Får 2 stick till! USCH!

Nu har jag simmat med hundarna och vilar efter dagens strapatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0