PAY AND JUMP.

Ikväll är Ylva ute och hoppar med PLUTO igen. Det är bara Pay and Jump. Men man måste ju börja nånstans.
Nyttigt för Pluto att komma ut o se sig omkriing.
Jag håller tummarna för att allt går bra.

Jag hade tänkt hämta hem min Dixie ikväll. Men hade ingen större lust att köra 30 mil i värmen.
Dessutom är Elliot lite sommarförkyld. Snorig och hostar.
Det ska man inte utsätta ett nybetäckt sto för.

Så jag beslutade att hon får stå kvar på ASKÖ till den 12/7. Då hon ska dräktighetsundersökas.
Det känns som ett bra beslut.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!

Gud vad kul att båda är inseminerade nu! Jag hoppas att det går bra och att båda blir dräktiga. Tiger är också inseminrad nu så vi sitter kanske fölvakt samtidigt nästa år!! :-)

Tyvärr har Tiger små små cystor så för att utsätta henne för minst möjliga stress ska hon stå kvar till dräktighetskontrollen på 25dygn. Vet inte hur jag ska klara mig utan henne.

Hälsa lycka till till Ylva från mig. Den nya låne hästen ser jätte fin ut!!



Kram på er!

2010-06-29 @ 14:54:58
URL: http://www.sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0