VÅRDAGJÄMNING!!!!!!!

Äntligen lyser vårsolen och snön smälter........
Idag tog jag av täckena på hästarna.


Här står unghästarna och njuter i solen.


PUSS på dig "lillebror".

Sedan gick jag bort och skottade snö. Oj vad jag skottade, för att få fram en stig till stora hagen.
Så fixade jag vatten, hö och elen till hagen.
Sedan hämtade jag hästarna. Elliot taktade hela vägen. Han var väldigt laddad.
Vad dom njöt av att galoppera i djupsnön. 60 cm djup blötsnö.
Det är jobbigt. Dom flank-andades och stod med STORA näsborrar.
Sen sprang dom igen. Här kommer bilder:




2 bilder på VIZZLA.






3 bilder på ELLIOT.

Till sist lugnade dom ner sig. Då kunde Vizzla få en morot av Husse.
Det är inte ofta Benny följer med till hästhagen. Men det här vår-släppet ville han se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0