VIZZLA IGEN!

Ja, den här gången har hon knottror på hela insidan av bakhasen.
Först gjorde jag en hemmablandning (jag är mycket för hemmagjord medicin) av matolja och vitlök. Det har hjälpt en häst som hade mugg.
Det hjälpte INTE!

Så behandlade jag med en hydrocortison-lösning som Veterinären hade skrivit ut.
Det hjälpte INTE!

Så IDAG tog jag hjälp av min underbara granne, Gunilla Andersson. "Veterinär Andersson"
kallar jag henne lite skämtsamt.
Hon hjälpte mig lägga ett rejält spritbandage på hela benet.
Nu får vi se om hon låter bandaget vara. Eller om hon är en bandage-marodör, som sin mamma.
Fortsättning följer.......

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lycka till mamma!! :D

2010-03-19 @ 23:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0