WESTERN-TÄVLING!!!!!!

Ja, det är sant! Jag har idag anmält ELLIOT till en Westerntävling.
BUUURRRR! Vad otäckt. Men det kommer att vara nyttigt när vi väl har överlevt spektakelet.

Det är bara en "prova på"-tävling. Men det är spännande ändå.
Elliot ska var nybadad och finputsad. Likaså JAG!
Det kommer att vara det svåraste. Att få mig i utställnings-skick, hm.

Från Vienna får jag inga rapporter, utom att hon äter som en Bäver i stallet där hon står.
= gnager på väggarna. Otrivsel?
Hon får gå ute längre om dagarna nu, så det blir nog bättre. Men hon har humör, den där damen.
Hon är INTE dräktig ännu.
Så jag är mer villrådig än någonsin.
Jag skaulle ju vänta med att betäcka Dixie, så Vienna var klar först.

Men, som vanligt. DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nä det blir det ALDRIG! ;)

2010-05-27 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0