WESTERNTÄVLING.

Nu har jag just kommit hem. Jag var på Stadsberga, Västergård och tittade på en Westerntävling.
Jag drömde om kommande framgångar på Western-arenan med ELLIOT......
Men så kommer det nog inte att bli.

Jag har satt ut en annons på LORD LOXLEY LT, som han heter egentligen.
Om jag ska betäcka fler ston, så måste jag skilja mig från någon häst.
Han är ju för liten för mig. Så det blir Elliot som måste säljas.

Det är så dubbelt det där med Western för mig. Jag ÄLSKAR ridstilen och hästhanteringen.
Det är underbart med Coola hästar som följer ryttarens minsta vink.

Men det är otroligt spännande med Hoppning. Det är liksom riktig hästtävling.......
Man kan inte hinna med allt man vill. Man får koncentrera sig på något.

JAG ÄR HELT SÅLD PÅ AVEL!

Så får det bli.
3-årstest för Vizzla nästa vår.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Mamma, jag vill inte att vi ska bråka hela tiden... <3

=(

2010-05-22 @ 17:53:08
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0