JAHA, NU HAR HAN ÅKT.....

Just nu, när jag skriver detta, så är ELLIOT på väg till Skåne. Han åker med YLVA Och hennes pojkvän PHILIP.
I en transport på E4:an. Jag vet att han är i goda händer. Men det är klart att jag funderar på hur allt ska bli?

Ylva ska fortsätta med hans utbildning, inridning och förberedelse för 3 års test.
Han är ju till salu. Vi ska försöka hitta ett bra hem till honom.
LYCKA TIIL!

Här hemma har Dixie fått tillbaka sin box, som hon lånade ut till Elliot.
Det ska bli skönt för mig,  med en häst mindre att mocka åt.
Det var stor skillnad på 3 eller 4 att sköta..........

Kommentarer
Postat av: Sabina

ska ni visa elliot på treårs testet? Det låter spännande. Blir det hopp-inriktning då???

Hälsa Ylva att jag önskar henne lycka till!!

Och lycka till med dem andra hästarna också!



2010-11-22 @ 13:47:37
URL: http://sabina.cybersite.se
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej du Sabina!

Ja, om Elliot inte blir såld innan, så ska han visas. Han är ju liten, så han får inte bra typ-poäng. Men om han hoppar bra den dagen, så kan det bli bra ändå.

3-års test är en utmärkt utbildnings-mall, tycker jag. Dessutom är det bra att lära sig hur det går till. Det tar ju några hästar innan man kan det.

2010-11-22 @ 23:44:35
URL: http://argaannika.blogg.se/dkullen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0