KOMMENTARER.

Jag glömde skriva vad Malin och Lena Nilsson tyckte om våra hästar igår på löshoppningen.
Det är alltid så roligt att höra kommentarerna.
Jodå, ELLIOT hoppar riktigt fint.
Men VIZZLA, det är något alldeles extra det.

Nu ska jag inte få för höga tankar om vår lilla häst.
Men det glädjer ju mig enormt att dom gillar henne så mycket.
Malin var glad att hon ska få fortsätta att utbilda Vizzla.
Elliot ska ju åka ner till Skåne och fortsätta sin utbildning i Ylvas regi.
Jag tror att det blir jättebra.
Ylva är liten, lätt och envis. Det behöver Elliot.

Om Vizzla sa dom,  att en del hästar behöver en ryttares stöd för att hoppa allra bäst.
Dom visar inte sitt bästa i löshoppningen, utan först när man kommer till uppsutten hoppning.
Hon kanske är sån?

Gunilla, min granne, sa också att det var så roligt att följa med och se hästarna utvecklas.
Bara positiva omdömen alltså.


VIZZLA och YLVA ett ekipage i framtiden?

Kommentarer
Postat av: Ullis Herrlin

Roligt att det går bra för dina fina hästar! Beundrade dom häromdagen på väg till ridskolan. / Ullis

2010-11-19 @ 10:33:07
Postat av: Ylva

Vilken fin bld! =)

Kanske blir ett ekipage i framtiden.. Hehe <3

2010-11-23 @ 22:59:00
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0