DAGENS BRAVADER.

Ja, nu har dom jobbat så otroligt bra bägge unghästarna. Att dom får ledigt nu.
ELLIOT har jag kört iväg till min kompis TETTE. Han ska gå hos henne i vinter på lösdrift.
Som jag har pratat om i ett tidigare inlägg.

På lördag träffas 3 buspojkar, ELLIOT, TJABO och TOBBE. Hoppas det går bra.
Rapport kommer.

Idag red Ylva både ELLIOT och VIZZLA. En i taget förstås.
Bägge höll jag i lina för säkerhets skull. Men så bra dom gick!
Jag är en stolt "uppfödare" av alla tre.
Framför allt, den duktiga ryttaren och dessutom bägge hästarna.
Det känns stort på något sätt.
MAKE MY DAY.

Att man kan känna så, när man bara har stått i ett ridhus och hållit en häst i en lina.........
Konstigt?
Men när hon säger att man känner sig så trygg på Vizzla, 2,5 år och oinriden.
Då känns det bra.


Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis till mycket gott avelsarbete! :-)



kram från Pia

2010-09-09 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0