MEDRYTTARE.......

Just nu är Sofie ute och rider på VIENNA. Jag hinner inte med allt som ska göras med 3 hästar.
Så det vore bra om det fungerade. Jag har inte haft en medryttare i stallet på 4 år.
Det är alltid lite oroligt i början, om dom kommer att trivas med varandra.

Jag har blandad erfarenhet. Med en del har det fungerat jättebra. Men andra har inte funkat alls med hästarna.
Jag håller tummarna för att dom trivs ihop. Snart kommer dom hem så jag får veta...........


Vienna 3 år gammal.  Nu är hon 6 år. En förståndig dam.

Dom kom hem helskinnade. Men hon tyckte att VIENNA hade STOORA steg!
VA, är det inte bara jag som känner det så?
Kommer dom att hitta ihop?
Ja, den som lever får se.
Sofie skulle återkomma i alla fall.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej, har hittat din blogg. Vilka härliga hästar du har. Lite avundsjuk.

2010-09-30 @ 15:06:56
Postat av: Ulrika Herrlin

Oj. Nåt blev fel. Min dotters namn kom som avsändare. Det är jag som har hittat din blogg. Ville sätta ett avtryck. :) / Ullis

2010-09-30 @ 16:43:50
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Ulrika!

Är det du som hade Bouvier förut på Tyresö BK?

Berätta om ditt liv idag. Det var så länge sen vi sågs. Kram Tinka.

2010-10-01 @ 01:10:53
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
Postat av: Ulrika Herrlin

Hej Tinka. Jo. Det är jag det. Korta historien....schäfer. Jobbar på Securitas. Hästtokig dotter på 9 år, snart 18årig son och sambo Niclas sedan 12 år. Bor i haninge. Dottern rider på vendelsö ridskola så vi brukar se dina hästar när vi äker förbi. Även jag har ju hästförflutet.... Kul att se Ylva på din blogg. Hon var bara en tvärhand hög senast jag såg henne.

2010-10-01 @ 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0