IDAG!

LISA  kom och red ut en sväng på VIENNA. Det gick jättebra. Jag är så glad att hon gillar henne.
Det verkar ömsesidigt.

Sen ryckte hon manen på både VIENNA och VIZZLA. Jätteskönt att få lite hjälp med det.
Det där med pälsvård är ju inte riktigt min grej.

Jag gjorde en fin gräshage till hästarna istället.
Sen kom hovslagaren och fixade tappskon på VIZZLA.
Sådärja, nu var halva dagen gjord.

Men IDAG kom ELLIOT hem igen!
Han reste från Flyinge kl 08.00 i morse och landade här på parkeringen, med en stor hästbuss, Kl 20.00.

Åh, vad fin han var!

Jag har inte sett honom sen den 21/11, för 5 månader sen.
Han fick gå i lilla vinterhagen här vid stallet. Oj, vad han sprang. Upp och ner, upp och ner.
Tvärnitade vid grinden och gnäggade. Så sprang han igen.

Jag tog både kort och filmade lite. Men jag orkar inte lägga upp bilderna nu ikväll.
Jag är så trött!
GOD NATT allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0