LÖSHOPPNING IGEN.

Lisa kom och skötte om VIENNA. Hon njuter av uppmärksamheten. Sen sadlade vi henne.
JA! Sadelgjorden (140 cm) gick att spänna om hennes mage, fortfarande.

Sen tog dom en promenad på Åvägen. Hon kom förbi Gunillas hästar GARBO och HECTOR.
Dom var vårystra. Vienna blåste upp sig och dansade fram.
Det är inte helt lätt att hantera. Men LISA är lugn och van vid ystra unghästar. Så det gick bra.


Sen följde hon med mig och VIZZLA till Jursta. För att se när hon löshoppade.
Det gick bra idag. Hon var lugn och koncentrerad.
Hoppade fint.
Men lite matt.

Jag tror att VIZZLA växer igen! Hon behöver inte bli större.
Nästa vecka blir det bara ridning på måndagen. Sen vilar hon resten av veckan.
Det tror jag blir perfekt för henne.

Jag ska försöka lägga upp lite filmer från dagen löshoppning. LISA var snäll och filmade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0