PREMIÄRTUREN.

Idag kom Lisa. Vår nya medryttare. Jag har ju inte haft någon här på många år. Men vi har tagit det lugnt från början och idag var det dax.
FÖRSTA RIDTUREN PÅ VIENNA!

Jag som alltid ska göra mycket på en gång. Tänkte följa med och visa ridvägarna. Samtidigt som jag tog VIZZLA med mig på en promenad..............
Ibland är jag riktigt klok. Jag valde bort VIZZLA och följde bara med på en promenad. När Lisa red på VIENNA.
Det blev ju en riktigt lyckad tur.

VIENNA klev på med glada steg och spetsade öron. Jag fick kliva på med riktigt långa kliv, för att hinna med. Är det det som kallas "Power-Walk"?

Jag pekade och visade var man kan rida på Gudö.
Efteråt var VIENNA så härligt trött. AV EN LITEN SKRITT-TUR!

Hon slöt ögonen och gäspade och gäspade, gång på gång. Det märktes att hon var nöjd med utflykten.


Här är en bild på VIENNA när hon var 3 år och förbereddes inför sin 3-års test på Jursta.
Tänk att det redan är 4 år sedan........



Här är en bild från maj -09. När Ylva och Vienna var ute på hoppbanorna tillsammans.
Snart 2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0