RIDNING.

Idag körde jag VIZZLA till Jursta igen. Nu var det en vecka sedan Malin red sist.
Hon var inte vild eller bråkig. Det är inte den hästen.
Men hon gick fint i longeringen. Gjorde allt Malin bad henne om.
Okomplicerad.

Sen, ridningen gick lika bra. Hon t.o.m. fattade galopp, alldeles av sig själv.

"Efter travjobb, skritt och klapp. Kommer GALOPP! Det vet jag!"
Så verkade hon tänka.

På det stället där galopphjälpen brukar komma. Hann Vizzla först, och fattade mjukt och fint galopp.
Hon är så härlig.

Idag kändes hon inte så trött som hon brukar.
Men nästa gång ska Malin skippa longeringen innan.

Jag tog fina bilder idag. Men dom har försvunnit i en dator som bara är svart och inte vill vakna.
Snyft!

Jag får prova att fota löshoppningen på torsdag istället.

Kommentarer
Postat av: Tette

Vad ni är duktiga!

Är det öppen löshoppning för alla på torsdag?

Johan jobbar ju, men jag kanske skulle kunna fråga pappa om han kan köra isf :)

KRAM

2011-04-19 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0