TAPPSKO.

Typiskt! När jag kom hem hade VIZZLA tappat en sko. Hon skulle ridas imorgon av Malin. Jag får se hur vi gör.
Hon är ju inte halt eller nåt, och ridhuset är mjukt. Men man kanske inte ska chansa......
Jag fick just ett SMS från Malin. Vi hoppar över ridningen imorgon. Skönt.

På onsdag kommer Elisabeth, Hovslagaren och fixar en ny sko. För på torsdag är det SISTA LÖSHOPPNINGEN före 3-års! Då måste hon ha skor på fötterna.

På onsdag kommer också ELLIOT hem igen. Med transport från Flyinge till Gudö.
Det ska bli SÅ SPÄNNANDE att se "lillprinsen" igen.

Nu ska jag ta kort, och verkligen söka en ny ägare till honom. Håll tummarna för att han får ett jättebra hem, nu under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0