DAGENS BILDER.

Här kommer några bilder från idag. Den 5/8 2011.
Fölen är precis 2 mån:  INDIRA den 3/8 och LAVA den 7/8.

VIENNA får vara barnmorska åt bägge två. DIXIE tänker mest på mat. Men hon sprider också sitt fina lugn i hagen. Hon tar verkligen hand om sin flock.


VIENNA. Jag längtar tills jag får börja rida henne igen. Jag slutade i november.


Samling vid "vattenhålet".


Ville du nåt? Frågar LAVA.


Fölen tillsammans. Lava och Indira.





LAVA, alltid fotogenic.


Tillsammans.


En riktigt lyckad bild på INDIRA.


Barnmorskan VIENNA med "sina" 2 föl.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

GUUUD vad stora dina föl är! Min är ju värsta lilla pluttan om man jämför med dina! Och dem flesta andras föl. Fast Alla Tigers föl har varit små ganska länge. Ska nog försöka mäta Busan igen! Se om hon vuxit något.

Och dina föl ser verkligen ut att trivas tillsammans nu!



Nu är det inte långt kvar tills det är dags för visningen! Det ska bli så spännande! :-)



Om man jämför Vienna som 3-åring och Vizzla som 3-åring så såg Vienna mer mogen ut än vad Vizzla gör just nu! Men Vizzla är ju så stor så hon behöver nog bara lite mer tid på sig att mogna! Eller vad tror du? Hon kommer nog bli hur fin som hellst i höst när hon börjat sätta lite mer muskler och så!



Kramar // Sabina

2011-08-06 @ 12:59:29
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0