FÖLEN 2 MÅN!

Jag höll på att skriva 3 månader! Det känns som om dom funnits så länge i mitt liv.
Tänk, så snabbt man vänjer sig.

Nyss fanns dom inte alls. Då gick jag och undrade och funderade hur dom skulle se ut.
Nu känns det som om jag har känt dom jättelänge!

Nu ikväll när jag tog in dom, passade jag att på att mäta 
                mank-höjden och över korset:

INDIRA:     115 cm,      120 cm.
LAVA:        122 cm,      125 cm.

Att gå med Lava är en riktig brottningsmatch. På morgonen är hon pigg och går på som en bulldoser. Hon vill till hagen och Indira. Lekkamraten. På kvällen har hon ännu mer bråttom. Jag stannar upp ibland för att hon ska lugna sig. Hon stannar snällt. Men sen går hon på igen,  med långa kliv. Hon känns otroligt kraftfull och stark.

Med Indira är det tvärt om. Hon står helst still och vägrar gå.
Ja dom ungarna är olika på ALLA sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0