NU ÄR DET NÄRA......

Tack för dom värmande orden Susan. Nu känns det mycket bättre.
LAVA och jag är nästan vänner igen.

Imorgon kommer YLVA hem från Skåne. Hon ska hjälpa mig att fixa, och visa hästarna i helgen. Då MÅSTE man var 2. Men hon äker hem på söndag igen.

Det ska bli så kul att visa henne fölen. Hon har ju inte sett dom ens. Det är 3 månader sen hon var här sist.
Då var det VIZZLAS 3-år test. Nu är det fölvisning.
jag har jobbat med VIENNAS man. Den var 15 cm lång och jättetjock. Jag har ryckt den så gott jag kan. Det där med finputs är ju inte riktigt min grej.
Jag tränar och matar hellre hästarna, så dom ser bra ut. Än att klippa, rycka, putsa. Ibland kan jag tom schamponera dom......

Oj, vad vi ska hinna med mycket: Hälsa på VIZZLA. Schamponera 2 stora och 2 små hästar. Putsa träns och grimmor. Leta fram nummerlappar och LASTA!
Sen ska vi grilla och ha kräftfest också.


Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hoppas det löser sig med Lava tills på lördag så ni kan visa upp er ordentligt!! :-)

Ikväll kommer hovslagaren hit och ska titta på Tiger och Busans fötter sen imorgon ska jag bada Tiger. Och på lördag kväll eller söndag morgon badar vi båda två.

Kommer Ylva hjälpa dig på Söndagen också??



Lycka till med båda fölen så syns vi i Enköping på söndag!



Kram!

2011-08-10 @ 13:20:00
URL: http://sabina.cybersite.se
Postat av: Emma Ek

Önskar dig Tinka och Ylva stort lycka till med dina fina föl i helgen!!! Kramar!

2011-08-11 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0