VIZZLA.

Nu har jag tittat till VIZZLA 4 ggr de senaste dagarna. Idag hade jag tänkt att hoppa över.
Men så ringde Hovslagaren, Elisabeth, och sa att hon kunde komma, JUST IDAG!

Lika bra att få det gjort. Hon var så lång i tårna, att hon snubblade när hon gick.
Det blev en snabbverkning. Snyggt jobbat!

Linda hade följt med som sällskap. Vi fick vara BROMSVAKTER medan Elisabeth jobbade med Vizzlas fötter.
Vilket TEAMWORK!

Jo, än lever de äckliga "bombplanen", bromsarna. Men det går inte att jämföra med dom svärmarna som anföll Vizzla, förra gången hovslagaren var där. Då gick det inte att verka henne.

Såret ser riktigt fint ut nu. Det var ju bra att jag fick sköta om det flera dar i rad.
Imorgon struntar jag i att köra till Nynäshamn.
Dags att försöka rycka Viennas man. Den är lång.


VIENNA som 3-åring.

Linda och jag tog hundarna på en promenad ner till havet efteråt. Underbart havsbad nära hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0