BILDBOMB!

Vad roligt det var idag på Jursta.

FÖRST AV ALLT, MÅSTE JAG JU GRATULERA *MALIN NILSSON*.
Hon tävlade på SM i hoppning, i helgen. Hon kom på 4:e plats!
GRATTIS!

Jag är glad över att du vill hjälpa mig med VIZZLAS utbildning.

Här kommer bilder från dagens löshoppning:






Hon var lugn och trygg. Men väldigt pigg. Hon skuttade o hoppade en massa luftsprång i början.
Problemet med VIZZLA är aldrig hoppningen. Utan att få henne att gå fram till mottagaren. Precis innan hon kommer fram,  så snurrar hon runt och springer tillbaka mot hindret......
Mitt jobb idag, var att fösa henne till mottagaren (Lena Nilsson) och försöka ta några kort på sprången, dessemellan.


Hoppeli skutt.


Här ser man hur högt över hindren hon hoppar. Unghäst-stil.


Ännu ganska lågt......


Landning.

Nu kommer det sista språnget:












Tjoho!  Idag hoppade hon 1,30,  DUKTIGA VIZZLA!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag tror att vi alla får konstatera att den hästen KAN Hoppa!!!!!! WOW! Det blir bra för framtiden! Heja heja!



Massa kramar

2011-03-18 @ 12:21:33
URL: http://sabina.cybersite.se
Postat av: Ylva Carlsson

Haha vad söt hon är Vizzla!

Kan hon hoppa lika bra på höjden som hon kan på bredden är hon en blivande stjärna ;)

OJ vad långt bakom hindret hon landar, tror det är lite för lågt ;) hehe...

KRAM

2011-03-19 @ 18:16:08
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0