ELLIOT PÅ LÖSHOPPNING.

I kväll var ELLIOT på löshoppning. Han skötte sig så bra. Ylva säger att han hoppar bättre än sin mamma, DIXIE.
Inga hängande framben, och han skjuter ifrån ordentligt. Hon tävlade ju upp till 1,20.
Så han blir nog bra med tiden.

I en länk, längre ner på sidan, finns en liten filmsnutt om Elliot. Bl.a. från förra löshoppningen.

YLVA, nästa gång du skickar bilder, kan du skicka dom en och en i mail till mig?
Annars kan jag inte lägga in dom här i Bloggen.

Tack för dagens rapport. Imorgon är det Vizzlas tur.


ELLIOT och VIZZLA i maj 2010.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kul att det går så bra med era hästar.

Och skönt att det inte var värre med Vienna. De är verkligen aldrig kul när det blir så där.

Själv har jag en skadad häst i stallet. Lillan gjorde sig jätte illa i hagen igår. (bild finns på min facebook)

kram

2011-03-17 @ 13:58:32
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0