VIZZLA.

Igår ringde Malin.
Hon hade just ridit VIZZLA. Hon hade presenterat inspänningstyglarna för henne i longeringen.
Då jobbar hon bättre.
Kommer liksom till riktigt arbete i galoppen.

Sen satt hon upp och red utan problem.
I vänster varv går hon bättre. Så hon tog första galoppen igår.
Men bara i det "bra" varvet.
HURRA! Det går framåt.

På onsdag ska jag åka dit och se på när Malin rider.
Sen ska jag köra hem henne.
Äntligen får jag hem "min prinsessa"  igen.


VIZZLA nyfödd.


Snart 3 år.

Kommentarer
Postat av: Ylva Carlsson

Åh den lilla prinsessan, vad fin hon är! <3



Kul att höra om inridningen, hoppas hon går bra när du ska dit och titta oxå :)



Kramar

2011-03-05 @ 07:21:00
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0