ÅTERHÄMTNING.

Ja, nu har jag landat, efter alla upplevelserna under GLOBEN-Helgen.
Det är verkligen full fart hela helgen. Händelserikt, inspirerande och väldigt roligt att vara mitt i alltihop.
Jag har fått chansen att prata med en massa hästfolk.

Se duktiga hästmänniskor "in action". Se fantastiska hästar göra stordåd.
Tack LINDA! Som gör det möjligt för mig att vara med.
----------------------------------------------------------------------

Nu ska jag till SKÅNE under helgen. ÄNTLIGEN ska jag hälsa på YLVA och få träffa mina hästar igen.
Det har redan gått 3 månader sedan jag lämnade dom i Ylvas vård.


VIVA LA DIVA, 1 mån.


INDIRA GANDHI, 1 mån.

Fölen är nog inte så här små längre?????
Nu när dom snart fyller 6 månader.

Det ska bli SÅ SPÄNNANDE att träffa dom igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0