GLOBEN NÄRMAR SIG..........

För mig betyder inte 1:a advent julstämning, utan GLOBEN!
Varje år är jag där som funktionär och publikvärd. Det innebär att man ska se till att rätt person kommer till rätt plats.
Det är MÅNGA personer där........

                   

Tänk när han red inne i den här "glaskulan". Det var fint!
Eller när Pegasus kommer in.... Det är stämning!




Ibland har man lite fritid, och hinner se en del av någon föreställning.
Det, är 1:a advent för mig.

I torsdags hade vi uppstart-möte i funktionärsgruppen. Kaffe, macka och info.

Nu rullar det igång redan på torsdag.
Det ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Vad kul!! :-) jag som ville gå iår. Men lär missa det i år igen! :-( Får väl försöka gå nästa år.



Hoppas du får en rolig tid nere i skåne sen och att du hiner åka runt och titta lite. Besöka Flyinge! :-)



Kram

2011-11-20 @ 12:37:09
URL: http://sabina.häststudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0