BILDER PÅ VIZZLA.

Vad jag är stolt och glad över den här hästen.
Jag blir alldeles lycklig när Ylva ringer och berättar att allt går så bra med henne.
Hon är ju ännu mager och oskodd. Så hon får ta det lite försiktigt
Men långsamt så utvecklas hon i positiv riktning.

Hon har fått ett alldeles nytt rött Amigo-täcke.
Det passar en prinsessa.










Ibland ser hon så trött ut.......
Ja, någon kondis har hon ju inte än.


Fina Vizzla.


Här busar hon i hagen tillsammans med LILLAN.

I början var Lillan sur på VIZZLA. Då bet hon henne mest i baken. Men nu gillar dom varann.




LILLAN och "STORAN".


TJOLAHOPP!


HEJ DÅ, för idag!

Tack för dom fina bilderna Ylva, och lycka till med VIZZLAS fortsatta utbildning.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej mamma! Åh vad fin hon är, blir lika glad varje gång jag ser henne stå i stallet, i hagen, på gången, ja överallt helt enkelt! :D



Det fina röda täcket passar henne verkligen! Har hittat ett SUPERSNYGGT schabrak med luva - 1300:- för båda två.... Svart med blå/vit/silver passpoal och kornblå kant på det. SÅ SJUKT SNYGGT! Vill bara ha det.....! Suck! Haha,.....



Många kramar

2011-10-07 @ 22:31:22
URL: http://ylva87.blogg.se/
Postat av: Sabina Larsson

Vad fin hon är! :-) Passar riktigt bra i rött! :-)

Jag tittade på bilderna på fölen på Ylvas facebokk och gud vad dem växer! Tror båda kommer bli ganska stora. Och jäklar vad coolt det ser ut med ett grått ben på Lava!



Busan mår fortfarande bra efter sina konstiga "anfall" i trosdags kväll/natt!

Har du någonsin hört eller sett något liknande??

Varken jag pappa eller vet har det! Skönta tt det slutade. Men det var otroligt läskigt!



KRAMAR

2011-10-10 @ 14:26:11
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0