GAMLA BILDER.......

I brist på nya bilder, så lägger jag in en massa gamla bilder.
Dom här tog YLVA på hästarna här hemma på Gudö i augusti.
Men dom har jag inte visat förut, så håll till godo:



LAVA, YLVA och INDIRA.


"Puss på dig, lillmatte"!


LAVA är inte så skygg längre. Men inte så framfusig som INDIRA, förstås.


YLVA vill ha en puss av INDIRA......


"AKTA NÄSAN!"


VACKRA VIENNA, mamma till VIZZLA och LAVA.


En sommargalopp.


INDIRA har lite Quarter-rumpa, i alla fall.


VIENNA och INDIRA.......


VIENNA och LAVA. Visst är dom lika? Hoppas Lava utvecklas till en lika fin häst som sin mamma.



Lika som bär?


ROBINS DIXIE med sin dotter INDIRA GANDHI (som ska bli skimmel). Dom kommer inte att vara lika.



Föl-lek......






INDIRA kan minsann skutta hon också.












"Nej, nu får ni lugna ner er, mina "barn"."


"Förresten, du är inte min unge. Bort med dig!"



Nu får DIXIE vara "stormorsa" ett tag.



Sen är leken igång igen.

Härliga sommarbilder på 2 underbara sto-föl.
Nu en bild på snälla VIENNA:


LYCKA TILL MED ALLA HÄSTARNA YLVA!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Gud vilket fint uttryck Lava har på vissa bilder! En blivande hoppdrottning?! ;)

2011-10-23 @ 01:51:30
URL: http://ylva87.blogg.se/
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Ja, som en drottning har hon alltid betett sig.

Väl medveten om sin egen storhet.

Hoppas hon tar fram den attityden i hoppningen också.

Som när hon klev in på Ultuna, som nyfödd med lunginflammation, och bara ÄGDE stället. "Jag heter LAVA jag"!

2011-10-23 @ 16:05:26
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0