INTE GLAD.

Idag var ingen bra dag........
Jag längtade så efter våra hästar.

Det är verkligen så tomt och trist att leva utan dem.

Ibland tycker jag att det är jätteskönt. Att inte behöva gå upp och mata, mocka, natta osv. i det oändliga.
Men oftast längtar jag så kan bli tokig.

Då fick jag två bilder på VIENNA via mms från YLVA:
Tänk vad man kan bli glad igen. Bara för en liten hälsning från HÄSTARNA.
Tack Ylva!


Så här ser det ut i Skåne. Inte en gnutta snö.
Men en glad häst på promenad.


Här står VIENNA i sitt nya, fina innetäcke.

Hon ville inte spetsa öronen och se glad ut inför fotografen.
Hon ser ut, som jag kände mig idag.
Lite deppig.

Det är inte våra plaketter på väggen. Det är stall Kringstads.

Kanske kan vi vinna några i framtiden. Det är skrivet i stjärnorna.........


.

Kommentarer
Postat av: Tina Wagnås

kram

2012-01-20 @ 14:01:48
Postat av: Ylva

Du kommer igen snart mamma! Var glad nu den här trista perioden att du slipper ut i kylan och byta vatten, släpa hö och tunga skottkärror, mocka skit och fylla spån... Ja, le och var glad. I sommar kan du komma hit och då är det underbart att ha häst ;)

KRAM

2012-01-29 @ 18:26:08
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0