TÄVLING I SÖNDAGS.

 
 
Då red YLVA bara VIENNA i 2 klasser.
Men, det gjorde hon bra.
 
Dubbelnolla i 1,10 och 8:e plats, av en massa startande.
 
I 1,20 gjorde dom sin första felfria grund. Men sen rev hon ett hinder i omhoppningen och blev oplacerad.
 
Men VIENNA är stark och modig. Höjden är inga som helst problem.
Hon måste bara bli lydigare.
 
Inte säga "Jag kan själv! Släpp munnen på mig, så ska du få hoppa, "fluglort"".
Då är det inte lätt att manövrera VIENNA, mellan hindren. Men det kan man träna. Hoppvillig är hon.  
Jag har en väldigt bra känsla inför framtiden. Det här ska bli kul.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är alltid lika kul att komma till din blogg och läsa hur bra det går för er! Det är extra kul nu när du flyttat ner till Skåne. Nu hoppas jag på många bilderpå era fina hästar så vi får ser hur dem utvecklas.

Läste att Ylva visade hästar för köpare. Vilka är det som ska säljas? Eller är det så att alla är tillsalu om rätt bud kommer??

Hur som hellst så önskar jag er all lycka och hoppas på att få träffa er båda i falsterbo på fredag eller lördag nästa vecka!

Kram

Svar: Menar du den 7 - 8 eller 14 - 15 juli? Nu i helgen är jag på en Hoffeutställning. Men den sista helgen är jag i Falsterbo. Jag hoppas också att vi ses.Visst är alla hästar till salu. Men jag vill utbilda våra egna uppfödningar lite mer.
Så det var Rickardo hon visade.
Ingrid Carlsson

2012-07-04 @ 21:35:39
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se
Postat av: Ylva

Jag har oxå en bra känsla för framtiden! :)
Sabina: Jag är där hela veckan, du får gärna ringa mig på 0739-08 51 11 så kan vi träffas? :)
Kram

2012-07-07 @ 00:16:11
URL: http://ylva87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0