FLYGTUR, ELLER BÄTTRE TUR NÄSTA GÅNG!

VIENNA och VIZZLA på sommarbete.
 
Igår skulle YLVA och hennes pojkvän ANDRÉ, ta en liten ridtur på dom här hästarna tillsammans.
André har ridit förut, men inte så ofta.........
 
Det började bra. Ylva red på den unga VIZZLA, André på hennes "lugna" mamma VIENNA.
VIZZLA blev rädd, VIENNA blev riktigt rädd och kastade sig undan. Skickligt att sitta kvar då.
Sen började hon trava iväg, ökade till galopp, ökade ännu mer.
 
Då föll André av. Hoppas du inte slog dig?
 
När dom kom hem sa han: Det där var ju riktigt roligt. Nästa gång.......
 
Ja, som sagt var:  "Bättre tur, nästa gång".  Övning ger färdighet.
 
Snart kommer du att rida så här fint över ängarna, utan markkänning. LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Skönt att det gick bra trots det lilla missödet!

Nu måste ni ju uppdatera er hemsida med bilder och info på ALLA era hästar. Eller göra en lite lista och visa här på bloggen! :-)
Hur många har ni nu efter att Ylva köpt Latino??

Jag hoppas vi hinner träffas nere i Falsterbo sen.

Kram

Svar: http://www.stalllt.n.nu/ På vår hemsida har jag skrivit "Våra hästar". Men inte hunnit lägga upp Latino ännu. Jag måste ju ner och Fota först. Sen kommer mer uppdateringar, Jag hoppas verkligen att vi hinner ses i Falsterbo. Har du mitt mobilnr?
Ingrid Carlsson

2012-06-22 @ 20:27:55
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se
Postat av: Sabina Larsson

:-) Jag hopaps ni hinner lägga upp alla era hästar på er fina hemsida sen när du kommit ner till skåne. Jag hoppas vädret är bättre där nere än här uppe. För gud vad det regnar. Vill inte att det regnar så mkt när vi ska till falsterbo.

Jo jag har ditt nummer. Sen du var här och hälsade på! :-)

Kul att du blivit delägare i en tarvhäst. :-)

Kram

2012-06-25 @ 12:23:29
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0