VILKA HÄRLIGA DAGAR!


Jag mötte VÅREN i Skåne!

Solen sken och jag fick träffa hundar, och en massa hästar.
Men framförallt YLVA och våra egna kusar.
Jag får dela upp inläggen i flera delar. Jag har 600 bilder att titta igenom, och välja bland.

Först några kort som SARA TOLONEN har tagit:


En 5 åring som Ylva red när jag var i stallet i Harlösa:  Apocalyps Now,  E: Eighty Eight Kee  UE: Bernstein.

Sen red hon VIENNA.
Hon ska bli lite starkare, så hon kan samla ihop sig bättre.
Men hoppa kan hon!




Först lite markarbete.








Det var riktigt roligt att träffa VIENNA igen. Hon gör stora framsteg.
Vi ser fram emot en rolig vår.
Ylva planerar en hel del aktiviteter.



Jag fick också träffa VIZZLA. Mer om henne i ett annat inlägg.
Hon står ju i stallet hos EMMA, som har en 3 årig son, Love.


Här är en underbar bild på VIZZLA 1,76 i mankhöjd och Love.
En sån snäll häst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0