VIZZLA - RIDNING.

Efter longeringen så satt YLVA upp på VIZZLA.
Hon skötte sig perfekt.
Vilken rolig 4 åring. Så duktig så.

Det roligaste var när Ylva sadlade, så tittade hon på sin rygg.
Som om hon ville säga: "Lägg på den där så vi kan komma igång igen"!
När tränset kom fram, nästan gapade hon och snodde bettet ur handen.
Snacka om arbetsvillig!






Ylva skrattar, och hästen ser så nöjd ut. Ren glädje!




Här kommer VIZZLA´s kavaljer.
Den lille "Prinsen". Han, som hoppade in till henne, när hon stod ensam i sjukhage.

Sedan dess gillar hon honom skarpt.  Hon följer honom som en hund i hagen.
Det ser så roligt ut. Han, 1,20 i mankhöjd, och hon 1,76!




Prinsen rullar sig.














Så tog dom ett litet skutt tillsammans också.

Se, så fint hon bjuder mot bommen. Det är en bra början.
Snart ska hon börja hopp-träna på riktigt.

Men, man får inte ha bråttom med unghästar.




Jag tror dom trivs ihop.........



Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hon är sååååå fin!!! Och Ylva så duktig!



Jo jag såg bilderna på era små smutsgrisar. Dem kanske inte är så fina nu, men dem Kommer att bli. Det är jag helt säker på! :-)

Alla mina hästar ser också ut så där just nu. Utom Plyma då för hon står inne. Men hon fäller som en galning i stället! hihi

2012-03-12 @ 12:39:25
URL: http://sabina.häststudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0