CAMERON BOKO.

Hur går det för "MIN" travhäst? Min och min?  Vi är ju faktiskt 250 "tanter" som delar på henne fram till nyår.
En svart skönhet vid namn CAMERON BOKO.
 
Här syns tränaren ANNA-KARIN RUNDQVIST i sulkyn.
 
Jo, hon har faktiskt VUNNIT ett lopp!
Annars är tipset, som vi har varannan vecka, minst lika spännande.
Det roligt att vara med i alla fall.
Här fick jag en ny rapport från tränaren:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hej alla vinnartanter!
 
Kul med 7 rätt på V75 senast! Synd att det inte gav någonting alls. Nästan. Typ 230 kr..Men ändå..
 
På söndagkväll startar Cameron igen!
Hon har spår 9 bakom bilen, vilket är ett ganska bra spår då man ligger som innersta häst i andra ledet bakom bilen.
Sandra kör igen!
Allt verkar fridens med henne inför loppet och hon har tränat helt normalt.
Cameron alltså. Vet inte om Sandra hinner träna så my
cket till vardags ;-)
 
Lopp 4 ska vi va med och springa i och det går kl 18:35.
Alla som behöver biljett till solvalla skickar bara ett sms till 073 7720936 så fixar vi det!
Hjärtans välkomna allihop!
 
Vänliga hälsningar Anna-Karin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0