OJ, OJ, OJ!

Det blev inget mer i det här inlägget för min dator krånglade. Men nu ska jag försöka skriva vad jag menade.
 
Jo i lördags rymde DIXIE, LAVA och INDIRA!
Stackars LENA ringde förtvivlat till Ylva och mig. Men fick inte tag i nån av oss.
Hon var ensam hemma och behövde verkligen hjälp!
 
Dom här busungarna var på rymmen!
Dom tyckte väl att betet var slut i hagen. Fast dom hade hösilage att äta. DIXIE bröt sig helt sonika igenom trästaketet, och åringarna följde förstås med.
 
LENA lyckades mota in dom igen. Men strax var dom ute IGEN!
Då bytte dom bara hage. Så fick dom gå där,  tills vi kan komma och hämta dom.
Vi ska försöka på tisdag. Hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0