VAD HÄNDER HÄR DÅ????

Jo, det är dax för vinterförvaring av hästarna. Det regnar ju bara. Valackerna får sova inne fr.o.m. i natt. Jag tror dom är VÄLDIGT nöjda just nu.

DIXIE och åringarna går ute någon vecka till. Men dom har börjat fått hösilage. Tack LENA, som tänker på mina hästar!

I går skulle jag sätta upp stolpar till vinterhagen. Men det ösregnade (Finns det något annat väder nu för tiden?). Mörkret kom så snabbt att jag inte hann. Men i morgon ska YLVA och jag hjälpas åt.

Fast vi vill vara på BREEDERS och titta på alla fina hästar. Sveriges bästa unghästar ska koras.
Vi får se om vi hinner.......

Jag var där i torsdags och tittade på Emma, som hoppade sin egen uppfödning: Joy´s Rosegarden E: Corlensky G.
Det var en svår bana. Som verkligen sållade agnarna från vetet.
Hon var i gott sällskap, som fick sammanlagt 16 fel = 4 rivningar på 2 starter. Hon var i alla fall där, och hoppade ihop med Eliten i Sverige. Det är stort!

Jag måste till Flyinge den här veckan!

Jag träffade också en massa trevligt hästfolk. En del från Gudö, Marie, Pernilla, Anki Hernod och hennes syster Anita (som bor i Röstånga, här i Skåne).Anna-Clara Pettersson från Gotland, som jobbar på Strömsholm, red en fin 6 åring. Sen träffade jag hela klanen från JURSTA, familjen Nilsson.
Det är alltid lika roligt.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hej Tina & Ylva!!

Lessen att jag inte skrivit här så mkt senaste tiden. Men jag har väl inte riktigt haft orken den senaste tiden.

Men även om jag inte skriver/kommenterar här på vart inlägg, så ska ni veta att jag går in här och kollar minst en gång om dagen för att se vad som händer.

Och det är alltid lika roligt att läsa när det går bra för er!!

Kram/ Sabina

Svar: Det går ju inte så bra. Stolpe ut, för det mesta. Men det är kul att försöka i alla fall. Just nu pågår Breeders. Det är roligt. Kanske t.o.m. roligare när man inte behöver stressa och vara nervös för att vara med........
Ingrid Carlsson

2012-10-06 @ 18:45:39
URL: http://sabina.xn--hststudio-v2a.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0