IGÅR HANN JAG.....

Äntligen hann jag jobba VIENNA med pessoalongen. Hon jobbade jättebra. Men kommer forfarande inte igenom kroppen ordentligt. Bara om jag petar på henne aktivt. "Lyft bogen, och ta hand om din kropp!"
 
Då piskar svansen och äntligen börjar hon aktivera bakbenen. Men av sig själv går det inte.
Hon är både lat och energisk. Framför allt är hon väldigt lätt stressad. Så det gäller att hitta en balans mellan drivning, som inte stressar, men ändå få henne att aktivera sig oerdentligt.
 
Igår var hon pigg. Så vi kom inte riktigt dit jag viille. Men på´t igen bara.
 
Jag hann fixa transporten på morgonen. Så YLVA kunde komma iväg till träningen.
YLVA red hopplektion på både LATINO och VIZZLA. Dom jobbade jättebra.
 
Sen red hon markarbete med RICCARDO. Skönt att han är igång igen.
 
 
 
Han har nog mått bra av den här vilan han har haft. Han har fått riktigt fina bakmuskler.
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0