HINNER JAG NJUTA?

VIENNA, VIZZLA och DIXIE.
 
 
Någon frågade mig om jag hinner njuta av mina älskade djur. Den sorgliga sanningen är:
NEJ!

Är det värt det då?  Ska man inte göra något åt sin situation i så fall?
 
Jag mockar, betalar och jobbar, för att få råd med mat till hästarna.
 
Hinner jag rida? NEJ!
 
Har vi råd att tävla?  NEJ!
 
Klarar vi av några extra utgifter? Som byte av sadel, veterinär eller reperatin av bilen. NEJ!
 
Visst är vintern tung för alla hästägare. Men ibland är det bara för jobbigt.
 
 
VIENNA och DIXIE  återser varann efter 20 mån.
 
Vi hade det så bra på Gudö, tills hela området blev en byggarbetsplats. Så jag fick ge upp att ha hästarna hemma och flyttade till Skåne. Tufft beslut och en tuff tillvaro.
 
Är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Pia

Stor KRAM till dig! Hoppas du hinner känna efter vad som känns rätt.

2013-01-25 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0