FREDAG I STALLET.

Idag så red Emma ut på INDIRA, alldeles själv på ängen. Det gick jättebra!
Vad roligt det är när det går framåt med unghästarna.
 
Sen släppte vi ihop Emmas LOPPAN (2 år),  med våra  2 unghästar.
En plaststolpe knäcktes i den yra leken. Men mest betade dom gräs. Dom får beta in sig några timmar i taget, så här i början.
 
 
 
Sen red jag ut på VIZZLA och galoppjobbade henne på ängen. Det gick också super.
En bra dag i stallet, med andra ord.
-----------------------------------------------------------------------
 
YLVA är i Belgien, på ZANGERSHEIDE. Dom har hopptävlingar i  2 - 3 veckor framåt. Hon ska hoppa BOSTON  "Gurkan". Jag tror dom har 6 starter på 10 dagar. Om allt flyter på bra.
 
Idag kom dom på 3:e plats i sin första start. Det är "Väl Godkänt", tycker jag. 
LYCKA TILL! Resten av dagarna.   Jag tänker på dig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0