UPPDATERING.

ROBINS DIXIE
 
går på en lösdrift i Vollsjö. Jag hälsade på henne idag. Hon var alldeles insmord med lera.
Då trivs hon. Hon har ett tjockt fult knä. Efter en gammal skada. Jag håller på och tänker på hur hennes fortsättning ska bli. Tunga tankar........
 
VIENNA
 
väntar föl i april. Hon står på ett stort stall. Där hon ska föla.
Men nu är hon fri från sina eländiga hovbölder och får vara ute varje dag. Härligt!
 
 
VIZZLA VALENCIA LT
 
som 1 åring.
Nu är hon 6 år. Igår var vi hos veterinären för att hon kändes lite stel bak.
Men han böjde igenom alla benen och såg henne i longeringen. Hon var helt ren. Härligt.
Nu kan vi fortsätta med hennes utbildning.
 
 
VIVA LA DIVA LT,  "LAVA"
 
Hon rids nu av både Ylva och Emma. Så åker jag på löshoppning med henne, eller longerar ibland.
 
 
INDIRA GANDHI LT
hon rids också av Ylva och Emma. Löshoppas och longeras. Om jag har ork, funderar jag på inkörning. Men jag tror inte jag orkar med något mer hästjobb just nu.
Vi koncentrerar oss på 3 års testen i maj.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0