INDIRA GANDHI LT

Ja bit för bit så bygger vi upp henne. Jag ska försöka få några fina bilder på henne. Hon börjar bli riktigt grann.
Hon jobbar så himla bra i longeringen.
 
 
Så här hoppade hon för ett år sedan. Det har jag alldeles glömt. Eftersom hon har varit konvalecent så länge.
Ska jag någonsin få se henne hoppa igen??????
 
Träningen går framåt. Men nu ska hon få ta det lugnt några dar. Jag gör ju allt så väldigt intensivt jämnt. Men vi kan behöva vila, både hon och jag.
 
Hon har hoppat och skuttat och brallat iväg lite för mycket dom senaste dagarna.
Ikväll bad jag en massör känna igenom henne. Hon kändes fin och njöt av behandlingen. Men hon var spänd i musklerna på ut- och insida av låret ovanför vänster has. Det är klart att dom får jobba för att stabilisera hasen. Den kändes dessutom lite varmare än den högra hasen. Det ska jag hålla koll på.
 
Så nu ska hon få lite vila och sen bara skritta rakt fram på vägarna här omkring.
Det känns bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0