REGN OCH RUSK.

Igår på eftermiddagen var det hopptävlingar i Flyinge. Vi åkte dit med VIZZLA (1.10 + 1.20) och LATINO ((1.20 + 1.30).  
 
Jag hann se VIZZLA  hoppa 1.10 felfritt. Men hon tog det lugnt så hon fick 2 tidsfel.
Sen i 1.20 rev hon 2 hinder och fick ett tidsfel.
Det krävs styrka för att hoppa i slowmotion.
Men jag är så glad över hennes inställning. Härligt positiv och hon hoppade verkligen med hela kroppen. Det var en så glad dag.
 
Sen var jag tvungen att köra hem och ta hand om hundarna. Så jag fick inte se LATINO IV hoppa.
 
Han hoppades av Emilie Grönberg som hoppade honom som 4 åring. Eftersom Ylva var skadad då, och nu igen. Men snart är hon nog på banan igen. Latino hoppade 1.20 felfritt. + 1.30!
 
HEJA LATTE!  Så härligt att se vilken fantastisk inställning han har. Av 11 hästar hoppade bara 3 felfritt. En av dom var "Latte"!  GRATTIS YLVA!
 
Det regnade rejält. Så banan var tung och hal. Men lägom till 1.20 klassen sken solen igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0