ELLIOT

Idag tog jag med grimman till hagen och hämtade Elliot. Det var inte helt lätt att få ut EN av hästarna. När 7 andra nyfikna pållar trängde på och ville ut genom grinden. När jag skällde på dom, ville inte Elliot alls följa med den stränga tanten......
Så fick jag börja om. Öppna grinden, försöka få ut Elliot , och stoppa 7 nyfikna som trängde på. Till sist var vi ute,  både han och jag och grinden stängd. PHU!
Sedan tog vi en promenad i skuggiga skogen. Han följde mig så fint. Vi klättrade uppför berget, nerför berget och över diket. Sedan hittade jag solmogna smultron, stannade och plockade lite.
Jag hade stämt träff med hovslagaren. Så han kom o verkade Elliot. Det gick SÅ bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0